Comunicat Som Valencians

Som Valencians es un proyecte politic que va naixer en decembre 2014, obert als ciutadans que volen participar activament per a defendre els interessos economics, culturals i socials valencians.

En estos 9 messos de vida, Som Valencians s´ha convertit en un referent del valencianisme politic i social. Entre els seus afiliats i militants es troben personalitats del moviment civic i cultural, historics del moviment valencianiste, associatiu i professionals lliberals competents i solvents. TOTS persones LLIURES en ganes de treballar i continuar creixent, sense personalismes, en llibertat, armonia i amor infinit per esta terra, creant-se grups i comissions de treballs actius, dinamics, en complicitat i aprofitant les sinergies de persones diferents, diverses i plurals.

L´implantacio geografica de Som Valencians va des de Vinaros fins a Elig, i continuem treballant per a consolidar un proyecte politic solit, heterogeneu, plural i lliure, en totes els municipis de la nostra autonomia valenciana.

Es demana a tots els afiliats i simpatisants de Som Valencians, que la seua actitut siga eixemplar en les seues relacions personals i tambe les rets socials, ademes de sincera i humil. I que des d´esta humiltat es lidere diariament la politica valenciana.

Davant de l´evident consigna d´alguns grups semi-organisats per a desacreditar al nostre partit politic, que es l´unio de moltes voluntats i persones en un mateix objectiu, es recomana:

1. No respondre mal a atacs personals ni colectius, insults o qualsevol actitut que busque provocar o alterar el normal funcionament del nostre moviment proValencia.
  2. Mantindre sempre  una actitut positiva, serena proactiva, i cordial en tots.
  3. Fer propostes constructives a la societat.
  4. Fer critica constructiva al Govern Central i Autonomic, sense actitut partidista, sino com ciutadans valencians i lliures, que volem lo millor per a Valencia.
  5. Practicar sempre la llibertat, opinar obertament, i escoltar les opinions de tots.

El nostre partit creu que el valencianisme politic es una solucio valida i de futur per a governar esta terra, i continuarà treballant per oferir un proyecte solit, viable, serio, i constructiu.

.